Умови повернення товару

Обмін товарів проводиться тільки в разі виробничого браку або пересорта!

Якщо при отриманні замовлення Ви виявили брак, Ви можете повернути товар, транспортні витрати оплачуються нами.

1. Напишіть нам лист на e-mail тут: з номером замовлення і артикулом, до листа обов’язково прикріпіть фото браку і фото речі з наявністю бірки.

2. Надіслати брак протягом 14-ти днів з моменту отримання замовлення, в посилці обов’язково має бути присутня записка із зазначенням причини повернення.

Річ має бути відправлена: в початковій упаковці, з прикріпленою біркою до товару, без будь-яких пошкоджень, слідів прання, носіння, характерних запахів і ознак, які порушують товарний вигляд.

Зверніть увагу

Повернення товару належної якості можливе лише за умови збереження його споживчих властивостей і товарного вигляду (відсутність слідів експлуатації і носіння, наявність оригінальної і неушкодженою упаковки і ярликів).

Товар з браком / неправильної комплектації (товар, який ви не замовляли, або розмір не відповідає замовленому) повинен бути повернений нам з оригінальними ярликами і в оригінальній упаковці.

У разі повернення товару неналежної якості, ми беремо на себе витрати з пересилання товару назад нам.

Повернення можливе протягом 14 днів з моменту отримання клієнтом товару та за умови, що товар не був у експлуатації.

Повернення товару відбуваються ВИКЛЮЧНО службою Нова пошта.

НЕ ПРИЙМАЄТЬСЯ товар, надісланий з послугою «наложений платіж». Тому, будь ласка, провіряйте свій товар одразу у відділенні Нової пошти.

У разі, якщо клієнту не підійшов обраний розмір, не сподобався фасон, крій, колір – доставка за рахунок клієнта.

Повернення службою Укрпошта – НЕМОЖЛИВЕ.

Кошти повертаються клієнту тільки після отримання компанією поверненого товару.