Доставка та оплата

Доставка замовлень:
– доставка службою “Нова пошта” – на склад у Вашому місті від 18грн (залежить від вашого місця проживання).
Якщо Ви вирішите відмовитися від отримання замовлення, ми повернемо Вам кошти впродовж 3-х банківських днів.

Оплата замовлення:
– при отриманні замовлення у відділенні Нової Пошти
– банківською картою VISA, MasterCard
– через Приват24

Обробка і відправка замовлення займає від 1-го до 3-х днів. Проте, переважно, якщо замовлення оформлене сьогодні – воно буде оброблено і відправлено на наступний робочий день. В окремих випадках термін обробки і відправки замовлень може бути збільшений.

Зазначені терміни можуть бути витримані тільки в тому випадку, якщо при реєстрації і оформленні замовлення Ви вказали всі дані, необхідні для відправки Вашого замовлення, в іншому випадку термін обробки замовлення може бути збільшений на час, необхідний для уточнення даних.

Якщо при реєстрації Ви вказали всі дані, необхідні для відправки Вашого замовлення, замовлення буде відправлено без попереднього телефонного дзвінка Вам, про відправку Ви будете проінформовані листом на e-mail і за допомогою SMS.

Зверніть увагу: якщо було оформлено кілька замовлень – кожне замовлення буде відправлено окремою посилкою зі своїм номером відправлення, об’єднання декількох замовлень в одне замовлення не здійснюється. Проте можлива доставка другого замовлення за наш рахунок.

Додаткова інформація відносно доставки:

Умови повернення придбаного товару

На всі товари, придбані в нашому інтернет-магазині, поширюється дія Закону України “Про захист прав споживача”.
Щоб уникнути непорозумінь, пов’язаних з віддаленою (коли немає безпосередньої змоги побачити, приміряти, попробувати товар), обов’язково оглядайте покупку при отриманні на “Новій пошті”. Якщо товар Вам не підійшов, не сподобався, або Ви просто передумали – не забирайте замовлення зі складу “Нової пошти”. Просто відмовтесь від посилки, не підписуйте жодних документів, що засвідчують факт її отримання. Тоді цей товар повернуть нам і його зможе отримати інша людина, якій він підійде та сподобається. А Ви швидко отримаєте свої кошти назад або виберете інший товар.

Радимо Вам звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товару.

1. Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару у двох випадках:
• товар несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
• товар належної якості, однак з якихось причин не підійшов покупцю (за формою, розміром), при цьому він не був у використанні, збережена цілісність упаковки.

2. Дії покупця в разі неналежної якості товару:
Покупець може повернути товар неналежної якості, якщо недоліки істотні та виникли з вини виробника.

3. Умови обміну та повернення товару належної якості:
• якщо від дня отримання товару пройшло не більше 14 днів і на товарі немає слідів експлуатації, збережена цілісність упаковки, товарний вигляд, споживчі властивості, маркування, бірка.
• якщо на момент обміну аналогічного товару нема в продажу, споживач має право:
– придбати будь-які інші товари, що є в наявності з відповідним перерахунком вартості;
– одержати назад гроші в розмірі вартості повернутого товару;
– здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продаж.
• при поверненні грошей розрахунки з покупцем здійснюються виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються не пізніше 7 робочих днів з моменту підтвердження відсутності факту порушення гарантійних зобов’язань з боку покупця.

4. Покупцю може бути відмовлено у заміні товару на новий у разі:
• якщо товар був в експлуатації та має дефекти або перебуває в неповній комплектації.
• з моменту купівлі пройшло більше, ніж 14 діб.
• якщо колір моделі в реальному житті відрізняється від фотографії, що може залежати від характеристик монітору.

5. Права покупця в разі придбання товару неналежної якості:
• може вимагати зменшення ціни товару;
• має право на безоплатне усунення недоліків товару у відповідний термін;
• якщо покупець отримав не ту модель, розмір чи колір товару з вини продавця, тоді повернення товару відбувається за рахунок останнього. В іншому випадку всі витрати несе покупець.
• має право відшкодування витрат на усунення недоліків товару.

6. Дії покупця для повернення коштів.
Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання не якісного товару, покупцю необхідно подати продавцю відповідну письмову заяву, де будуть зазначені вимоги покупця та причини повернення товару.

Також в заяві необхідно зазначити наступну інформацію:
• прізвище, ім’я, номер мобільного телефону, електронна адреса покупця. Також вкладіть у коробку заявку, на яку модель необхідно здійснити обмін (в разі потреби).
• дані про товар (найменування товару, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, вартість на дату продажу.
• оплачену покупцем суму замовлення, що повертається.

Повернення грошових коштів здійснюється після того, як посилка була отримана продавцем, з вівторка по п’ятницю з 10:00 до 18:00. Повернення коштів здійснюється протягом 10 днів.

Гарантії на одяг та взуття ми не надаємо, оскільки не являємось виробниками продукції.

У випадку, якщо клієнту не підходить колір, розмір, фасон і т.п. повернення товару відбувається за рахунок клієнта.